چگونه کراتینین 6.7 را با نفروپاتی و فشار خون بالا کاهش دهیم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه کراتینین 6.7 را با نفروپاتی و فشار خون بالا کاهش دهیم

کراتینین 6.7 برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا و نفروپاتی، به معنی ضعف، ضعف دشواری، خون در ادرار و سایر ناراحتی های ناشی از سم های سپرده شده است که باید از طریق بدن توسط کلیه از بین بروند. و سپس، چگونه کراتینین 6.7 را با نفروپاتی و فشار خون بالا پایین می آورد؟
کراتینین زباله تولید شده توسط عضله است. به طور کلی از کلیه توسط بدن دفع می شود و به سختی تحت تاثیر عوامل دیگر قرار می گیرد. بنابراین کراتینین به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیه در نظر گرفته می شود. در واقع، سطح کراتینین تا زمانی که بیش از نیمی از کلیه آسیب دیده باشد، افزایش نخواهد یافت. به این معناست که کراتینین 6.7 کلیه را به شدت آسیب دیده است. بیشتر فشار خون بالا می تواند عروق خونی کلیه را آسیب برساند و به علت کلیه آسیب دیده بالاتر خواهد بود. بنابراین، ما باید فشار خون را در محدوده طبیعی برای بیماران ایجاد کنیم.
در حالی که چه درمان باید بیماران اتخاذ کنند؟
سم زدایی درمان.
بیماران می توانند درمان سم زدگی را برای پاک کردن سموم در بدن انجام دهند. این می تواند کمک به بیماران کاهش کراتینین 6.7، محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، تجویز علائم و انجام اقدامات دیگر. در مقایسه با دیالیز، عوارض جانبی کمتری دارد.
حمام کامل حمام
حمام درمانی کامل می تواند چیزهای ناخواسته را از طریق حمام کردن پوست در سوپ پزشکی چینی انجام دهد. همچنین نقش مهمی در کمک به بهبود بیماری دارد. این درمان دستی و راحت تر برای بیماران است.
درمان داغ فشرده سازی.
با فشار دادن گرم در منطقه Shenshu بیماران، قابلیت ایمنی و توانایی خود بهبودی کلیه افزایش خواهد یافت.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، کراتینین 6.7 کاهش می یابد، فشار خون بالا کاهش می یابد و بیمار زندگی بهتر را به همراه خواهد داشت.
اگر شما علاقه مند به کاهش کراتینین 6.7 با نفروپاتی و فشار خون بالا هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: